2010. szeptember 15., szerda

BME EN 1.nap

Sziasztok!

Ez életem első blog bejegyzése :)
De nem csak ennek kell örülni, hanem annak is, hogy tegnap kezdetét vette az idei BME fesztivál.

Este jó kis UFO-koncert volt, és Csepregi Évára is lehetett rázni, majd utána a nagyszínpadon a Tankcsapda következett. Én ezeken mind részt vettem, jó kis bulik voltak. :D.
Emellett még a redbulli is jó volt az ő dj-ikkel.

Akik ma jönnek, azokat a szervezők ismét nagyon színes programmal várják, és szerintem jó koncerteket hallhatunk, láthatunk. Engem a legjobban Edward Maya érdekel ma, de Kozsóra is kíváncsi vagyok.
Ja, és egy tanács: induljatok el korán, mert tegnap a barátaim nem jutottak be időben TCS-re, mert a napijegyes sor nagyon hosszú volt.
Szóval: GYERTEK és bulizzatok ti is ;) !!!

Annamari

Nincsenek megjegyzések: