2008. szeptember 18., csütörtök

Így írtok Ti!

Bizonyára többen észrevettétek, hogy tegnap az Egyetemi Napok keretei között körbejárt egy hatalmas Karima, amibe ez alkalommal Ti írhattatok. Itt és most pedig közzétesszük írásaitokat. Olvassátok szeretettel!

"Eddig nagyon jó, de jobb lenne, ha írás közben érezném a kezem. HIDEG VAN!" (Zsuzsa; ÉMK)

"Szerintem a tavalyi jobb volt, ilyenkor már ganaj részeg voltam!" (Bónusz, Póti, Hispán, Olasz Péter; Old's Club)

"Az idő nagyon rossz, jók a programok, csak sok a köcsög." (Barna; GTK)

"Alakul, bár még az elején vagyunk. Poénosabb lenne este kérdezni ezt! Csak ne feledjük: Egy Csapat Van!" (Gabi; KSK)

"Tök jó a hely, kár, hogy nem járok egyetemre. Köszönettel: Bogi"

"Az uborka vodka a király" (valaki a KSK-sok közül)

"Legjobb dolog baromi hidegben baromi hideg sört vedelni! És a meleg kajára várni, míg megfagyunk." (építősök)

"Nem vagyok túl fantáziadús, mert rohadt másnapos vagyok!" (KSK)

"Még több szenet a kályhába! Fázik a mindenem!"

"Nekem eddig csak pozitív élményeim voltak, bár el bírnám viselni, ha másféle programok is lennének. De k**va jól lehet bulizni, mert nagy arcok járnak a BME-re. Imádom!" (Enikő; GTK)

"Hajrá építőkar, hajrá BME!!"

"QPÁZZÁÁÁ!!!!"

"Jövőre sör mellett jó időt is mérjetek!"

"Tavaly épp csak hírét hallottam, most annyi helyre futok, hogy ki se látok a fejemből... de élvezem :). BME...(építő) -- királyság az EN" (Vvn)

"Több szakmai kirándulást!"

"Sziasztok építősök, éljen a Karima, ez már akkor megvolt, amikor én jártam ide!! (1981-87) Scherer Péter"

"Jó ez, csak hideg van, és finom a kaja és akkor, ha már ettél, nincs is olyan hideg és vizipipa illata finom, csak a vizipipa törékeny és nem tudom, hogy szabad-e... (a szerda) Ancsa"

"Nagyon jó, főleg a kaja, tettem ide is, hogy mindenki megkóstolhassa! Buli! Idén az együttesek is nagyon jók. COOL! Az egyetlen baj, hogy vannak laborok, amiket nem nagyon lehet kihagyni! Le fogunk maradni a vetélkedőkről: :(" (VBK)

"Én nagyon jól érzem magam, főleg mert Kari napos filmek mennek a háttérben. :) BME= Buli Minden Este!" (Petra, KSK)

"Örülök, hogy itt voltunk együtt és beszélgettünk. Kellenek a közös összeröffenések. Estére jó bulizást mindenkinek! :) :) :) Mert megérdemeljük! BME- I'm lovin' it!" (Bogi, VBK)

"Azt érzem, hogy fázok!"

"A gépészkar a legkirályabb itt az Egyetemi Napokon!" (Kicsi)

"O. Balázs!!! Legyél a k*csögöm..." (S; ÉMK)

"Káté forever! Csak a gépészkar, na meg az Old's Club is!!! KÁTÉ a legjobb!!!"

"OLD'S FOREVER"

2 megjegyzés:

norbi írta...

"Még több szenet a kályhába! Fázik a mindenem!" : D

irtam - direkt olyan formában szignózva a nevemet, hogy ne lehessen hozzátoldani a mondathoz. önlebuktatás. : )

lau írta...

De Norbi én tudtam, h ezt te írtad, mert emlékeztem rá. És azért nem írtam ki neved, mert jófej vagyok, de ha akarod, odaírom... :)