2008. április 28., hétfő

Halihó mindenkinek!

Akinek nem tűntek volna fel a plakátok, és esetleg nem vette volna észre, vagy észrevette, de esetleg nem tudja az okát, akkor utólag megírom (mivel előre is az én tisztem lett volna, csak kiment a fejemből - szegény eléggé tele van most mindennel), hogy a hétvégén akadozott a VPKNet internetszolgáltatása a kollégiumban (VPK) hálózatfejlesztés (asszem, vagy valami ilyesmi) miatt. Reméljük mindenki átvészelte ezeket a kínos időintervallumokat. Aki esetleg az én mulasztásom miatt nem értesült a dologról, és miattam törte ripityára a gépét, az jelentkezhet nálam, és (nem, nem fogom megtéríteni a keletkezett kárt, viszont) én majd jól megkérdezem, hogy miért nem csak a netkábelt tépte ki a falból. Örvendek hogy ismét írhattam nektek (a hirdetésre még senki nem jelentkezett, ne legyetek szégyellősek :)). Üdv mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: