2009. március 19., csütörtök

BME, én így szeretlek

"Nincs tavaszi szünetem, nem vagyok bölcsész és nem hordok fehér köpenyt. A világ egyik legszebb és leginkább süllyedő egyetemére járok, és rajtam kívül még több ezren értik, hogy mire gondolok, amikor azt mondom, matek pót-pót zh-t. A Neptun-kódom helyettesíti a kereszt- és vezetéknevem, és nem örülök, ha egy kalap alá vesznek az építészekkel.
Büszkén gondolok a Mechanika Tanszéken szerzett összes kreditemre, a házik megmentőire, Pali bácsira, Cseh Lacira.
Szeretem a kolis bulikat, a Drönköt, a hentesnél a sültkolbászt, a reghetet és a diplomám értékét. Itt tanulok az ország szívében,
az egynapra jutó házik számában mi vagyunk a császárok, és igenis az egyetemet nyolc éven belül is el lehet végezni.
BME, én így szeretlek."

http://www.youtube.com/watch?v=L-dxRhmTJvk

Nincsenek megjegyzések: