2009. szeptember 1., kedd

Kulturális Örökség Napok a BME OMIKK-ban

2009. szeptember 20-án (vasárnap)10:00-18:00-ig negyedik alkalommal várjuk a BME gólyáit és felsőbb éves hallgatóit, az oktatókat, beiratkozott és leendő olvasóinkat, s minden érdeklődőt, hogy szakszerű vezetések során ismerhesse meg a Műegyetem Könyvtárát , a könyvtár kötészetét és a Műegyetem kertjét.Emellett A Technológia mérföldkövei kémikus szemmel című kiállítás, gyerekprogram, valamint szűkített szolgáltatás is (beiratkozás, könyvek visszavétele) várja látogatóinkat.

Program:
Séta a Műegyetem könyvtárépületében
Könyvtárépület - séták indulnak: 10:00, 11:30, 13, 14:30,16:00 órakor
Útvonal: BME OMIKK főbejáratán keresztül a könyvtári aula, olvasótermek, raktárak
Séta indulási ideje: 20-án 10:00-16:00-ig 1,5 óránkéntSéta indulási helye: Sóhajok Hídja - BME OMIKK főbejáratTervezett időtartam: 1-1,5 óraVezető: Liszkay Béla főigazgató-helyettes, Székely Ildikó

Séta a Műegyetem kertjében
Kerti séták indulnak: 10:00, 11:30, 13:00, 14:30, 16:00 órakor
Útvonal: a szoborpark bemutatása az északi területen.
Séta indulási ideje: 20-án 10:00-16:00-ig 1,5 óránkéntSéta indulási helye: Sóhajok HídjaTervezett időtartam: 1 óraVezető: Budaházy Ibolya

Séta a BME OMIKK Kötészetében
Kötészeti séták BME OMIKK főbejáratától indulnak: 10:00 -tól 15.00-ig óránként. Az érdeklődök bepillantást nyerhetnek a kötészet munkájába, megismerkedhetnek a könyvkötők által használt gépekkel, eszközökkel.
Séta indulási ideje: 20-án 10-15-ig óránkéntSéta indulási helye: BME OMIKK Főbejárat- Sóhajok HídjánálTervezett időtartam: 1 óraVezető: Szeberényi Tiborné könyvkötő
REGISZTRÁCIÓ szükséges a rendezveny@omikk.bme.hu címen

Az egyetemre a Budafoki út 4-6. szám alatti kapun lehet bejutni!

További programok:
Beiratkozás, könyvek visszavétele
A Technológia mérföldkövei kémikus szemmel című kiállítás
Gyermekprogramok.

http://www.omikk.bme.hu/

Nincsenek megjegyzések: